donderdag 19 april 2012

Een easelkaart

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers. Verder bedankt aan mijn trouwe volgers voor alle feedback.

Hier nog een kaartje uit de voorraad. Ik heb deze kaart gemaakt met spellbinders- en Marianne Design mallen die ik van Ingrid, mijn buurvrouw mocht lenen. Er zit eens een keer geen Magnolia op. Is weer eens wat anders.
Het designpapier komt uit mijn grote voorraadbak. De kleine bloemetjes komen ook uit mijn voorraad, Verder wat dewdrops er op en dat was het.
 Ik vond het model zo wel grappig, weer eens wat anders dan de vierkante kaarten die ik vaak maak.
 Een wat wazige foto, maar dacht zal de bloemetjes nog wat duidelijker laten zien.
De kinderwagen heb ik door de snijmachine gehaald en voor ik de mal uit het papier heb gehaald heb ik nog wat kleur aangebracht met een stempelkussentje.

Iedereen weer bedankt en tot blogs.

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Saskia dat is zeker een andere kaart maar ook deze is goed geslaagd.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi saskia
een prachtige easelkaart en vooral het dessinpapier komt er prachtig bij uit!
groetjes van corry

Christa zei

Hoi Saskia , erg mooie beetje vintage easelkaart is dit ! Mooie zacht kleurtjes gebruikt. Kinderwagen-stans vind ik top. Bedankt voor je deelname bij KreaTeja. Christa.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaartje heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, leuk modelletje ! grtjs, martina
x

Annette zei

Wat een schattig kaartje is dit!
xoxo Annette

Lenie zei

Wat een leuke kaart en het model is ook leuk.
groeten Lenie

Tinie zei

Prachtige kaart, met geweldige details!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Mooie easelkaart, prachtig papier.

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

manuela zei

een prachtige easelkaart en Mooie zacht kleurtjes gebruikt.

Liefs Manuela

Danoesja zei

Hoi Saskia

Wat een prachtig kaartje, best wel chic. Het papier is ook erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, mooie details.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van KreaTeJa.
Groetjes van Jacqueline

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur.

Groetjes AStrid.

*mieke* zei

Wat een leuke easel kaart in hele lieve kleuren...super!
Bedabkt voor je deelname aan de challenge van het Kre Teja team blog.
Groetjes Mieke

monique langenberg zei

n topkaart!!
groetjes monique

m@deliefjuh zei

wat een prachtige babykaart!
Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
groetjes Martine