maandag 5 maart 2012

Prince Baby Edwin

We hebben een druk weekend achter de rug, maar tussendoor nog wel wat kaartjes kunnen maken. Ik heb vorige week nieuwe Magnoliastempels binnen gekregen. Wat is deze collectie weer super.
Ik heb met de Prince Baby Edwin dit kaartje gemaakt. Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn Copics (BG10,11,13,15, E50,52,53,93,42,43,44)
Het Designpapier is van Magnolia.
Verder sterren gemaakt met mijn sterrenpons en een swirl van Memorybox gebruikt. Verder mijn parelpen en stickles gebruikt.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Bedankt voor alle reacties op mijn boekkaart.

11 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een liefje, Saskia!
Mooi gekleurd en prachtig gecombineerd met alle details op de kaart!
(ben zelf helemaal "in love" met de nieuwe serie...)

Liefs, San

Inky's Creaties zei

Je kaartje is erg leuk geworden.
En wat een leuke pons heb je gebruikt ;-)

Groetjes Inky

corryskaart zei

hoi saskia
een erg lieve en mooie kaart en vooral spreekt mij deze mooie groene kleur mij aan:-) SUPER!!
groetjes van corry

Marijke zei

Een heel lief kaartje en wat een mooie swirl is dit!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Grietje Jansen zei

Een pracht van een kaartje.
Leuke kleur, eens wat anders dan lichtblauw.

Grietje

Christine zei

Ik ben fan van de kleur! Heel mooi gedaan!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Hallo saskia
Wat een schattig kaartje.Super mooi.Groetjes joke

Lia zei

Lief ventje, deze prins Edwin, mooie kleuren heb je gebruikt,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend babykaartje, mooi met het papier en de sterren en wat een schatje hé, ik heb deze stempel ook besteld, ga het zo ophalen, ik krijg in mei een neefje erbij, dus komt de stempel goed van pas.

groetjes jolande

Tinie zei

O ze zijn zo leuk:) Tijd he! Maar wat laat je een geweldige kaart zien, ben ook helemaal verrukt van je kleuren!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

O wat schattig !!!
Zaten deze in de stempelclub-kit ?
Ze zijn weer zo lief zeg !
Groetjes
Margo