zaterdag 14 januari 2012

Blogger, zucht...

Hallo,
Net als veel anderen heb ik problemen met blogger. Ook ik heb dus google chrome geïnstalleerd, maar nu zie ik dus zoals Lia en Sandra al eerder hebben aangegeven mijn hele blog in een zeer vreemde lay out. Heb dit al eerder proberen op te lossen, maar kwam er niet uit. Met internet explorer zie ik het gewoon zoals het hoort te zijn, maar met google chrome zie ik mijn blog heel vreemd. Nou dat wordt weer puzzelen hoe ik dit weer kan oplossen. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik wilde eigenlijk vanavond lekker knutselen. Kan eindelijk met mijn nieuwe snijmachine aan de slag, heb de extra plaat binnen, maar het licht is kapot gegaan in de bijkeuken en Theo is niet thuis, dus daar kan ik niets. Had daarom de labtop gepakt om lekker te gaan bloggen maar ga eerst maar weer eens een poging doen of ik mijn lay out gewoon kan krijgen. Zucht, internet en computers, het blijven soms vreemde dingen....
Groetjes Sas

2 opmerkingen:

Marianne zei

Je bent niet de enige, Saskia. Ik kan bijna nergens op nederlandse blogs iets achterlaten en krijg bij het openen telkens een wit scherm. Inderdaad ZUCHT.

corryskaart zei

hoi saskia
een schrale troost op mijn grote pc krijg ik ook steeds witte vensters maar op de laptop heb ik google chrome en dan in de avond ga ik beneden berichtjes plaatsen en maar hopen dat het eens goed gaat komen!
groetjes van corry