vrijdag 1 juli 2011

Van harte

Een verjaardagskaartje met het papier van Maja Design. Ik vind deze kleurencombinatie erg leuk. Het afdrukje is van Hangler Stangler, de bloemen zijn gemaakt met een Magnolia die en de blaadjes met een mal van Crealies. De randpons die ik heb gebruikt is van Martha Stewart. Ik ben wel blij met de kaartjes die ik afgelopen weekend heb gemaakt. Had eindelijk weer eens inspiratie. Soms gaat het vanzelf en andere keren is het een worsteling. Herkennen jullie dit?
De kaartjes die de afgelopen dagen zijn verschenen kwamen vanzelf, door het prachtige papier. Het papier is duur, maar toch ook wel weer zijn geld waard.

2 opmerkingen:

SandraR zei

Prachtig, meid! Heel erg mooi gemaakt! Complimenten!

Groetjes, Sandra

corryskaart zei

hoy saskia
kwam via via op je blog terecht en vond het een gezellig en kleurrijk blog dus ik word je volger!
groetjes van corry