zondag 26 juni 2011

Hoera 2 jaar

Vandaag hadden we een feestje van mijn neefje Tim die morgen officieel 2 wordt. We zijn vandaag op visite geweest en dit kaartje heb ik gisteren voor hem gemaakt.
Het afdrukje is van Hangler Stangler, met dank aan Ingrid die er veel voor me heeft gestempeld en het papier is van Maja Design wat ik van de week bij Doeading heb gekocht. Wat een geweldig papier hebben ze.
Ik heb gekleurd met mijn Copics, het gezicht E50,51,53,93, trui/schoenen B91,93,95,97,39 en de broek YG93,95 en 97.

2 opmerkingen:

SandraR zei

Prachtige kaart, Saskia! En heel mooi gekleurd! Ik vind de kleuren die je op de kaart gebruikt hebt sowieso erg mooi. Passen goed samen!

Groetjes, San

Cynthia zei

Wat een leuke kaart. Daar zal de kleine man vast heel erg blij mee zijn.

Groetjes,

Cynthia