zondag 1 mei 2011

Twee tags

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht.
Inmiddels is mijn opa overleden, niet op onze trouwdag, maar de dag erna. Ik had verwacht dat hij op onze trouwdag zou overlijden, omdat mijn andere opa op de trouwdag van mijn ouders is overleden.
Mijn opa wilde het leven echter niet loslaten, dus heeft heel lang gevochten.
Namens zijn achterkleinkinderen hebben we een mooi bloemstuk waarin veel symboliek zal worden verwerkt besteld, ik heb er twee labels bij gemaakt namens Tim en Thijn voor opa-opa (hun overgrootvader, maar dat klinkt niet, dus is de term opa-opa bedacht) al zijn ze beiden nog geen twee en beseffen de beide jongens het eigenlijk niet.

De tags heb ik kant en klaar gekocht, ze zijn van Craftpapier. Deze heb ik met sponsje met distressinkt bewerkt (moest aan jouw techniek denken Francisca, dus heb het op eigen wijze gebruikt), daarna heb ik ze ingespoten met zelfgemaakte paarse glimmermist, zo ook de bloemetjes. De ene is met blauw gesponst waar vervolgens gele sterretjes op zijn gestempeld en de andere is geel gesponst waarop ik een paarse vlinder heb gestempeld. Ze zijn eenvoudig, maar zeggen voor ons heel veel. Heb zitten twijfelen of ik deze werkstukjes op mijn blog zou zetten, maar ja ook de dood hoort bij het leven, dus bij deze plaats ik het toch, omdat we allemaal helaas wel eens dingen moeten maken voor gelegenheden zoals deze.

1 opmerking:

marjoleincreatief zei

Prachtige symboliek, veel sterkte met het verlies.

Marjolein