maandag 11 april 2011

Even een klein berichtje

Bedankt allemaal voor de mooie/lieve reacties op mijn vorige kaartje. Helaas is het wat stil op mijn blog vandaar even een kort berichtje. We zijn heel druk met het maken van Thijn zijn nieuwe kamer, we maken zelf een boomhutbed. Verder is het veel mooi weer en heb ik de afgelopen weken extra studiedagen gehad, waardoor ik weinig aan het bloggen ben of kaarten maak, de energie ontbreekt me ook eigenlijk. Hopelijk komt die snel weer terug en komen er weer nieuwe kaarten op mijn blog en heb ik tijd om bij iedereen langs te gaan.

2 opmerkingen:

SandraR zei

Komt vanzelf goed, meid.
Succes met de "verbouwing". Laat je tzt nog foto's zien van het bijzondere bed?
Ben erg benieuwd...

Tot later maar weer!

Groetjes, San

Gea zei

dat lijkt me een spannend bed worden een boomhut bed gaaf hoor. Succes met klussen. gr gea B