dinsdag 7 september 2010

Twee taartjes

Hier twee zeeptaartjes. Dit keer is het gelukkig wel gelukt zonder allergische reactie. Het is een andere geur zeep en ik heb steeds heel goed mijn handen gewassen.
Het is erg leuk om te doen. Ingrid en ik hebben de taartjes bij de hobbystunter gezien en Ingrid heeft het zeep bij de soapqueen besteld. Het is hier heel voordelig en er is veel keus.
Ik heb de zeep in de magnetron gesmolten en vervolgens in cakevormpjes in mijn muffinblik gegoten. Na het afkoelen heb ik ze even in de koelkast gezet en toen kon ik de papiertjes er ook af halen.
Vervolgens heb ik boeketjes gemaakt van roosjes. Deze heb ik op de taartjes geplakt met een beetje gesmolten zeep.
Vervolgens heb ik onderleggers gemaakt met mijn spellbinders en deze met inkt en perlenpennen versiert. Op de roosjes heb ik nog wat stickles gedaan. Dit is uiteindelijk het resultaat.

Geen opmerkingen: